EPsolar DR2210-DDS solární MPPT regulátor, 12/24V, 20A, vstup 100V DuoRacer

MPPT regulátor série DuoRacer je určen k nabíjení dvou baterií vhodný pro karavany, lodě atd. Napětí panelů až 100 V a maximálním nabíjecím proudem 20 A, baterie 12/24 V, FV max. 260/520 Wp.

MPPT regulátor nabíjení DuoRacer je určen k nabíjení dvou baterií - palubní i startovací (znázorněných níže jako BATT1 a BATT2) v solárním systému. Tento regulátor podporuje několik typů hlavních baterií (BATT1), včetně uzavřených, gelových, zaplavených, LiFePO4 a Li-NiCoMn baterií, které jsou vhodné pro RV, karavany, lodě atd. Zařízení automaticky rozpozná napětí systému baterie startéru (BATT2) a po splnění podmínek se baterie dobije.

Regulátor pracuje jako měnič, to znamená, že vyšší vstupní napětí a nižší proud dokáže zpracovat na nižší napětí (zvýšit proud) a to s vysokou účinností. Můžeme tedy použít prakticky jakýkoliv solární panel.
Solární regulátor DuoRacer je vybaven nejnovější technologií MPPT (Maximum PowerPoint Tracking) - sledování bodu maximálního výkonu s propracovaným algoritmem sledování, kdy solární modul pracuje při ideálním napětí, které solární modul může produkovat při co nejvyšším dostupném výkonu. Při srovnání s klasickým regulátorem PWM zvyšuje technologie MPPT účinnost nabíjení o cca 30 %.
Maximální nabíjecí výkon do baterie tohoto modelu je 20 A což odpovídá výkonu panelu 260 Wp pokud máte 12 V baterii, nebo 520 Wp pokud máte 24 V baterii. V případě že bude panel dávat vyšší výkon, pak ho regulátor pouze omezí na svůj nominální max. výkon. Výkon FV panelů nesmí být vyšší než 1,5 násobek nominálního výkonu regulátoru - tedy 390 Wp resp. 780 Wp!

Solární panely můžete propojovat do série, jejich výstupní napětí na prázdno označováno jako Voc však nesmí nikdy překročit hodnotu napětí na prázdno Voc 100 V - překročení této hodnoty regulátor trvale poškodí (zde je nutno zohlednit to, že s klesající okolní teplotou roste napětí solárního panelu a hodnota Voc uvedená v parametrech solárního panelu je při 25 °C). Proto nedoporučujeme, aby hodnota uvedeného Voc překračovala 90 V)

Hlavní funkce:
- Technologie sledování bodu maximálního výkonu s extrémně rychlou sledovací rychlostí a účinností sledování více než 99,5 %.
- Pokročilý algoritmus řízení MPPT pro minimalizaci ztráty rychlosti a ztráty času MPP.
- Širší rozsah provozního napětí MPP pro zlepšení využití FV modulu.
- Funkce automatického řízení nabíjení a omezení nabíjecího proudu (BATT1).
- Vysoce kvalitní a nízká míra selhání komponent ST, TI a Infineon pro zajištění životnosti produktu.
- Digitální řízení obvodu adaptivního třístupňového nabíjecího režimu pro zvýšení životnosti BATT1.
- Typ BATT1 lze nastavit pomocí LED/LCD.
- Pokud po dlouhou dobu nedochází k nabíjení a FV pole má nízké napětí (FV<5V), regulátor přejde do režimu nízké spotřeby.
- 100% nabíjení a vybíjení v provozním teplotním rozsahu.
- Řídicí signál AES pro chladničku do auta.
- Standardní protokol Modbus a komunikační port RS485 (5 V, 200 mA).

Funkce vestavěného displeje:
Smyčka displeje: FV napětí > FV proud > FV energie > Generovaná energie > Napětí BATT1 > Proud BATT1 > Max. napětí BATT1 > Min. napětí BATT1 > Teplota BATT1 > Typ baterie BATT1 > Napětí BATT2 > Proud BATT2 > Max. napětí BATT2 > Min. napětí BATT2 > FV napětí

Základní specifikace:
Jmenovitý nabíjecí výkon: 260 W (12 V) nebo 520 W (24 V)
Jmenovité napětí baterie 1: 12/24 V DC
Jmenovité napětí baterie 2: 12/24 V DC nebo auto
Rozsah vstupního napětí baterie: 8,5 až 32 V
Typ baterie: uzavřená (výchozí) / gelová / zaplavená / LiFePO4 / Li-NiCoMn / uživatelská
Jmenovitý nabíjecí proud: 20 A
Max. napětí FV otevřeného obvodu: 100 V (92 V při teplotě cca 25 °C)
Účinnost převodu: max. 97,5 %
Rozměry: 243,7 x 158 x 63 mm
Hmotnost: 1,1 kg


2 301,00 Kč